Ayten Tarım:NENE HATUN

Nasır tutmuş ellerimin arasında
Bir köşesi yırtık eski küçük bir resim karesi
Bir ömür geçmiş meğer
Bu yüzü buruşmuş nine benmiydim !!
Ne zaman bu kadar çizgilerim oluştu
Hangi ara bu kadar yaşlandım bilmiyorum !!
Sahi ben çocuk oldum mu
Gençliğimi yaşadım mı acaba !!
Yoksa hep böyle yaşlımı doğdum....
Ömrümden neler geldi geçti
Savaşlar gördüm, acıların en ağırını yaşadım
Düşman göz dikmiş toprağıma
Bu bedende bu can dururmu hiç
Yürekse yürek, bilekse bilek dedim
İmanımın güçüyle ya bismillah deyip
Cephede erimin safında bende yerimi aldım
Bırakılırmı hiç düşmana toprak
İndirilir mi ay yıldızlı bayrak,
Atanım emaneti ceddimin mirası,
Çocuklarımın geleceği vatan toprağına
Nerde görülmüş elden çıkarmak
Giyotin vursunlar başıma
Namerdim düşmana verirsem toprağımı
Bir bir denize döktüm geldiklerine pişman ettim
Türk'ün gücünü bir kez daha altın harflerle tarihe yazdım ya
Varsın yüzüm buruşsun çizgilerim çogalsın
NENE HATUN desinler bana VATAN sağolsun ...

Yorum Gönder

0 Yorumlar