Mürüvvet Kaymaz:Çok yoruldum,artık ağlamayacağım.

Çok yoruldum,artık ağlamayacağım. Biriken gözyaşlarım senin için akmayacak. Ağladığım kadar güleceğim. Adını koyamadığım sevdada, Sensiz yaşamayı öğreneceğim. Yüreğinin bir köşesinde olacağım hep. İçin titreyecek unutamayacaksın beni Bu aşkı sen mi yazdın yoksa ben mi? Aşkın kuş kanadında çarpacak durmadan. Yüreğimde açtığın yara elbet bir gün kuruyacak Hissettiklerimi içimde yaşayacağım. Yalancı hayallerden uzak seni özleyeceğim. Beni göremedin,bakmadın gönlümün derinliklerine. Hasretin yaksa da içimi, umudum saklı kalacak Kendimi kendimde arar oldum. Kilit vurdum kalbime yalanlara. Bu gönül seni affeder mi bilmiyorum. Rüya görmüş olmalıyım. Uyku da kalmadı bende. Yaşadıklarımdan öğrendim ki, Hayat ve sevgi bize armağan.
Mürüvvet Kaymaz-KHA 15.05.2018

Yorum Gönder

0 Yorumlar